La Editura Perpessicius: Miere şi fiere; Credinţa şi păcatul; Vlăstarii fericirii; Leagăn de smarald; A dimineţilor lumină; Nopţi de mister, zile de taină; Elful Florii-de-Colţ; Curcubeul razei de lună; Laguna albastră.

Maria Niculescu a participat la toate antologiile Editurii Perpessicius. A primit Premiul Perpessicius-Crihană pentru două din cărţile sale, A dimineţilor lumină (poezie de inspiraţie religioasă) şi Elful Florii-de-Colţ (poezie de dragoste, de inspiraţie mitologică). I s-a acordat acelaşi premiu şi pentru o serie de poeme publicate în mai multe numere de revistă şi în unele cărţi, cu tematică legată de Exil, autoarea scriindu-le în Franţa şi Italia.

vineri, 11 martie 2011

Sonetul vântului de seară


Ascult cum vântul lira îşi înstrună
Născând acorduri dulci, fermecătoare,
Din ceruri clopotesc mărgăritare,
Respirul şi-l oprind pe ţărna brună.

Tresar plăcut: cântă-o privighetoare
De doru-i neştiut pare să spună
Îmi amintind de-al meu, când eram jună,
Acum rămas-am cu-amintiri amare.

“- Ascultă murmur crud de primăvară,
Ai să pricepi, renaşterii, încântul,
Trăieşte iar iubirea cea sprinţară”.

Dar, în zadar mă cheamă ea şi vântul,
Murit-au anii mei, acum e seară,
S-au stins şi doruri, şi al lor avântul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu